• Bukan Niatku

     Assalamu'alaikum wbt
    Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih Maha Penyayang



    Berjanji ku
    Di suatu ketika
    Bahwa aku takkan menduakanMu
    Dan aku takkan biar sesiapa
    Cuba memalingku dari jalan bahgia
    Ooo...

    Ternyatalah perjalanan ini
    Tidak semudah yang ku tafsirkan
    Jalannya berliku
    Turunnya berliku
    Jika tersilap langkah
    Menyesal sesal selamanya

    Kasih andai cinta yg kusemai
    Rapuh menanti ditewas dugaan
    Maafkan aku
    Kiranya tak tertanggung
    Segala harapan yang diberikan
    Maafkan aku
    Yang tiada berdaya
    Kerna bukan niatku untuk melakukannya

    Kasih andai cinta yg kusemai
    Rapuh menanti ditewas dugaan
    Maafkan aku
    Kiranya tak tertanggung
    Segala harapan yang diberikan
    Mungkinkan ada pengampunan dariMu
    Kembalikan fitrah kehambaanku
    Hinanya aku
    Merayu kepadaMu
    Setelah kering dosa yang kulakukan
    Maafkan aku
    Yang tiada berdaya
    Kerna bukan niatku untuk melakukannya

    Bukan Niatku
    Album : Koleksi Nasyid Indie Vol. 1 - Nasyeed Underground
    Munsyid : Devotees
    http://liriknasyid.com

12 comments:

  1. salam..mane nak dapat lagu ni?

  2. salam..
    sy da send ke gmail awk melalui email kawan..
    lgu tu susah sikit nk dpt..

    sy ingt nk letak dkt blog lgu ni tp still x brjaye.. :)

  3. oo...syukran...

  4. afwan..

  5. Anonymous said...

    salam.. minta spe2 ade lagu ni anta kpd emel sy
    prefectsmtg@yahoo.com.
    jasa akan dhargai..syukran

  6. wslm..
    insya Allah, nati sy anta ke emel tu..

  7. Anonymous said...

    salam...

    mohon sape2 yang ade lagu ni sendkan ke emel sy...
    (mhmn83@yahoo.com)..
    syukran...

  8. wslm..

    ana da send ke email tu..
    afwan..

  9. Salam'alaik.

    Kak Azira, saya nak lagu ni juga boleh?

    ^^

  10. wa'alaikumussalam wbt farhanah..
    boleh.. =)
    nati akk send kt awk..
    bg emel ye..

  11. Maaf kak saya lambat reply. Terima kasih sangat kak : )

    Ini email saya:
    nurulfarhanahmuhamadnasir@yahoo.com

  12. xpe..akak da send..nati check email ye.. =)

    sama2..